Sen’in İçin

Bir Güneş doğar her gün, doğudan… Sıcaklığında ısınırız, birlikte…

holding_hands-wallpaper-5120x2880

O kadar güzel ki her şey seninle. Seninle ısınmak aynı Güneş’in altında. El ele gezmek aydınlıkta. Her şey sen varsan güzel.

Gözlerinden bakınca hayata, her şey daha bir güzel..

Sen varsın bu hayatta benim için tek gerçek. Seninle soluyorum bu havayı, seninle yaşıyorum bu hayatı. Seninle mutlu oluyorum, seninle mesut oluyorum.

Sen varsan güzel her şey hayatta…

Sensiz geçen uzunca bir zaman… An’ı bile zorken…

Uzun uzun düşündüm, sensiz geçen gecelerde… Aslında en sensiz geçen gecem bile hep seninleydi… Senin hayaline sarıldım en uzun gecelerde. Ellerinle çekip aldın beni o dipsiz uçurumlardan. Sen olmasan napardım bilmem. O güzel kalbinle sardın beni, güzel hayalinle aydınlattın gecelerimi. Soğuk duvarlar seninle ısındı, ışığım oldun…

İyi ki varsın… O kadar şanslıyım ki…

O güzel sevgin en zor anlarımda yanımda olan, beni kucaklayan…

Çekme ellerini benden, hep tut ellerimi. Sana ihtiyacım var benim. Sensiz olmaz, sensiz hiçbir şey istemiyorum. Yanımda hep sen ol, şimdi olduğu gibi. Hep sen ısıt içimi, hep sen ışıt beni. Seninle bakayım maviliklere, uçsuz bucaksız zirvelere. Seninle hayal kuralım yıldızların altında ve mehtaba karşı uzanalım gecenin aydınlığında. Gündüzleri birlikte uyanalım, senin kokunu alayım daima. Ve her sabah ilk görüp dokunduğum sen ol. Senin kalp atışlarını hissedeyim kalbimde.

Her şey sen varsan güzel. Ben seninle güzelim. Ve sen… Sen her şeyden güzel…

İyi ki hayatımdasın yarim, seni çok seviyorum. 💓

Bir Cevap Yazın

